dilluns, 22 d’agost del 2011

Be.. doncs.. açi estem.. XD

Be penya..pues asi estem... jajajaja
Porte una semaneta asi... al principi un poc loco tot.. en plan. what the fuck? apartament.. firmar coses.. mes papeleoooo (si, pensaba q en espanya ja ho tenia tot fet.. xo no.. jajaja )
Avore, Falsos mites sobre finlandia aixina de primera pasà...
- El fred es diferent al de alli.. SI..totalment... l'altre dia estaem a un poc menos de 10 graus... en agost... i jo anava en camiseta de manega curta pel carrer... no es cala tant com en espanya... x ara--- XDD
- El tabaco no es tan car...el q me pille jo val uns 4'5 pavos... i el malboro q es el mes car val 5.. la resta estan entre eixos preus..
- No tota la penya es rubio plantino... xo el 99% si.. XD
-La penya no es tant proxima a com estem nosaltres acostumbrats a ser.. xo tampoc son distants.. t'ajuden en tot el q poden i mes.. xo no son de anar abraçant x ai.. com jo.. XDDD
- Els agrada beure tant o mes com nosaltres... aixo mola.. encara q asi es beuen el bodka a palo seco... lo q me preocupa es q m'estic acostumbrant masssa a beure el bodka aixi.. jajajaja

x ara aixo... ja anire contant mes.. XD xo x ara tot me va genial genial genial.. estic conegent a mogollo de penya interesant i super cool ! .. me enamorat con unes 15 vegaes al dia.. jajajajaja... xo nia  una rusa q me porta loco... ;) ja pujare alguna foto.... me encantaaaa!!!

Soc el unic pavo espanyol açi.... en plan... supermoreno, de pell i de monyo... ulls obscurs... tal i qual.. i la penya se me cata quan estic x ai.. jajaja es un poc raro.. xo mola q te se qeden mirant totes les paves.. u know.. jajajajajaja


be primiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis !!! q se vos tira de menos mogollooo !! ja anire actualisant quan puga okiii ?
no tinc la meua camara asi q es la mes destroy.. xo man disat algunes fotos pa penjar.. .ai van... un BESOT PA TOOOOTS !!





MOI MOI !!!!!




3 comentaris:

Eva ha dit...

ese macho ibérico que va rompiendo corazones en Finlandia!!!!!!!!!!!

jajajajajajajajaja

molt xules les fotamens. i això dels 'falsos mites' millor ke siguen falsos no? un punt a favor!

vinga, ves actualitzant eh? jo també ho faré!!!

un abraç molt fort!

seila ha dit...

Primmmm! no s'estila actualizar el bloc????

vaaa que tenim ganes de saber coses noves de per alli dalt xèèèèè!!!

que pasa que es tot festa i no es pot contar? jeje

Un beeeeeeees loco!!

Per aci baix tot igual, ara Eva tmb ens ha deixat.... :( malos!

Pau ha dit...

jajajaja home tot... tot... no es podrà contar.. ;) xo spere poder actualisar dema.. unbesooot primiiii !!! ^^