dissabte, 10 de setembre del 2011

casi un mes ja...

Val, tindria q actualissar mes a sovint el meu blog... xo cregeume... no tinc temps per a fer-ho !!


Avore coses q hagen pasat este mes... buff... no se com vaig a resumir-ho.. xo alla va..

Els primers dies ens van organitzar dos festes de benvinguda... la primera al meu poble (Porvoo) per a que ens anarem conegent els estudiants erasmus i tota la pesca... i vaja q ens vam coneixer... jajjaja ai va haver de tot menys conversacions... jajaja en plan molt scary tot...  vam anar al millor pub d'aci en el q en una tarjeta q tenim els erasmus tenim mig litro de cervessa per 1.5€.. cubates a 4... i tal... aixo contant en q fem les "pre-parties" en les cases... cada vegada en una... en plan macrobotellons en una minicaseta unes 30 persones... al final pilles unes zebes de por... anem i tornem als pubs del poble en bici... el anar encara tira q te va... xo al tornar... wua... te pots imaginar.. pinyotes de la penya...derrapaes varies... etc etc... encara q no s'ho cregau NO ME PEGAT CAP PINYO!!! jejeje

La segona festa de benvinguda q ens van preparar va ser en HELSINKI.. per a que ens conegerem tots els campus... aixo si q va ser una flipàaaaaa en CAPITAL LETTERS jajajaj... anarem a un pub q es deia el amarillo... to wapet.. on varem fer festa de la espuma... magreos per asi... per alla... macrozeba... al tornar en el bus a porvoo anava en gayumbos perqe tenia la roba xopà no, lo seguent.. i com a q el clima no acompanya molt per a anar tot xopat pel carrer... jajaja


Despres pel nostre compte hem fet varies festes.. una vegada ja sabiem on staen els pubs i tal...pues vas fent marxa..
Despres va vindre la FRESHMEN PARTY en helsinki tame... q son les fotos q vaig vestit de payasso...la festa tractaba q per equips (per campus) ens teniem q disfresar del tema circus, i anaem pels carrers de Helsinki fent proves en un mapa..mentres anaem begent i pillant la castanya.. vamos q tota la penya flipant-la en nosaltres xq te veus a uns pavos pel carrer to cegos fent el mongol.. jaja una risa... damunt en lo formalets q son açi a les hores prudents... pues imaginat... dic a les hores prudents xq aguiiiita com se posa tota la penya quan cau la nit.. asi beuen igual o mes q els espanyols prims.. es super heavy.. li pegen xo q flipes.. ens hem enterat q es un dels paissos on mes casos de cirrossis hi ha.. i no m'estranya vist lo vist.. li solen pegar mogollo, xo mogollo al Vodka... en plan asako, tambe beuen unes coses q es diuen Siders, q son com sucs de tota clase de frutes q et puges imaginar, xo amb prou d'alcohol... i despres birra a sako (xo del temps.. ) i la resta de begudes tame.. xo el q mes llama l'atencio es el vodka i els siders... La nit la vam acabar en una discoteca q casualment es deia Sirkus... un desfase total.. molt bona festa... :)

Un altra festeta wapa va ser la del uniforme de la universitat... si, portem uniforme.. jaja en realitat no fa falta durlo a classe, xo la penya sel compra xq et protegeis mogollo del vent, la plutja i de la neu... vamos, q ara en hivern avore qi es el listo q no sel fica.. jajaja, al facebook nian fotos de nosaltres amb el uniforme.. es com un mono de neu... xo la penya sel fica de cintura cap avall amb les maneges lligaes.. q qeda mes cool.. jajaja i a cada festa a la q vas te regalen un parxe, i la penya se'ls cosis al uniforme...jo ja en porte uns quants.. XDDD

L'altre dia tambe vam anar al estadi de Helsinki a vore un partit de les seleccions Finlandia- Holanda.. una flipa d'ambient... la penya ficanse to cega... xillant... bramant... un jaleo ... va guanyar holanda (obiament) xq els finesos li fiquen molt de entusiasme, xo jugar a futbol, el q es diu jugar.. no saben.. jajja i mira q jo no soc cap expert en el tema.. ja em conegeu.. jajaj , encara q pareisca mentira mestic fent prou futbolero... MERDAAA jajajaja

Air vam anar a vore Xzenit a Sirkus, q es una disco-saladeconcerts super wapa... q es tame on van pendulum, with kalifa.. alomillor snoop dog.. 50 cent.. una flipa.. asi si q saben montar bons concerts xeee !


Aixo respecte a les festes.. respecte a la penya... wua... flipant... nomes dir q estic molt agust i m'ho estic pasant q flipes... (...) jajajajaja
Res mes q contar per ara, intentare actualisar mes asovint val ????
q me tinc q pirar a comprar el bigbottle pa hui... jajaja
Un besot pa tots priiiiims !! tinc ganetes de pegarme una festa en vosaltresss joooo!!
q ja man dit q la penya ja sta piranse... eva ja sta fora... hui sen va mar... al dilluns daniel... mare meua jajajaj
VOS ESTIMEEEE !!
Algunes fotets !! :)






4 comentaris:

seila ha dit...

Primmmmmmo! Mha encantat tot lo que has contat, sobretot de lo de payasos que ja he vist fotos ja jeje

Lo del uniforme.... mae mia! aixo tho tens q posar algun dia quan tornes val??? mala imatge si tots estiguereu obligats a dur-ho jajajajaja

Ves espai en les bicis que tu tens una cara molt vulnerable i este nadal tens q estar presentable e?? jeje

Un beeeeeeeeeeeeeees!!! continua actualisant e??? cuidaaaaaaaaaaat moltisim!

PrrrK_03 ha dit...

No m'extranya que te pegues tanta festa, si només fas 3 o 4 hores de classe a la setmana, xD

Pau ha dit...

alaaa animaaal !! jajaja fare 6 o 7 lo menoos !! XDDDD

seyl. pos normaaaal q hem ficare el coverall ! (es com es diu l'uniforme) jajaja espere star en nadal presentable !!

tornare el mes segur paca el 17 o x ai de decembre...

vos estimeee lokeeeets :)

Eva ha dit...

pau... has canviat. el meu pau de tota la vida ja s'hauria menjat el piso mes d'una vegada! jajajajajajaja

ke tal tot? et vaig enviar un correu, no se si lhas llegit.

jo estic de lujens, fent amics i tal.

pero tranki, vosaltres sempre sereu millor eh? jejejeje

encara ke no t'ho cregues, jo ja pense en la tornada. la festa ke ens anem a pegar i l'alegria de vore'ns tots de nou!!!!

et trobe a faltaaaaaar. quan tinga skype toca fer una
ONOMATO-PELLAS-PARTY!!!! jajajajaja

un bes perla